trögfia. bokstavligt talat

tjing tjing. nu är klockan elva och Julie har lämnat huset. Killarna sitter nere i vardagsrummet och leker och jag... tjaa borde göra iordning och packa picknick till parken vi ska iväg till idag, men sitter här istället. hoppsan.


Vi ska åka till Howarth Park som är en jättefin park med massa lekplatser för barn. På helgerna har de trainrides och ponyrides och en liten karusell. Så jag tänkte ta med killarna dit idag o trötta ut dem för att sen komma hem o lägga dem för naps. Och sen efter det kan vi leka lite och sen kolla på film o sen VIPS så får de gå o lägga sig. Så var den dagen slut. Och så tänkte jag dra med mig Fia så hon kan hålla mig sällskap och se till att jag inte blir dum i huvet av att hänga med Colin o Nathan hela helgen men hon är jätteirriterande o vägrar svara när jag ringer och smsar. gash. jag har tillochmed talat in på hennes telefonsvarare - Två gånger! (vilket jag aldrig gör).
Fia - you owe me one!

Jag provar o ringa fler gånger.... undrar varför hon inte svarar? Antingen är det för att:
1. Hennes mobil funkar inte
2. Hon sover
3. Hon är på gymet
4. Hon vet att jag tänker dra med henne till parken o undviker att svara för att slippa följa med,

Om jag var hon skulle jag kört på #4. faan..

jaja.. dags att gå.. antar jag..

Fia: RING MIG!

Kommentarer
Postat av: Fia

hörru anledning nummer ett borde vara att jag är på gymmet;)! Och det var jag heela morgonen! skulle ju aldrig ignorera dig knäppis!:) jaja, tack för ikväll och hoppas att du hittar hem;) tyckte det var trevligt med en liten tjejkväll iaf!!

2008-05-19 @ 07:10:06
Postat av: elin

ha ha. jag skulle lätt vara nr 2. sova!
jaa det var supermysigt. klart jag hittade heem ;) men jag hade volymen på så högt det typ gick ibilen. så jäkla läskig väg. jag sitter typ o förbereder mig på att nån gubbe ska hoppa upp i baksätet. ha ha ha
pussiluss

2008-05-20 @ 01:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback