$300 makeup

jag vill använda mitt smink. ha ha. fjantigt I know, men jag är exalterad att prova det. men inte nu när jag ändå trallar runt o linne o shorts o inte planerar o springa in i Brad Pitt eller någon (väntar med det tills LA om två veckor)

anywhooooo. inne i Beverly Center Galleria hittade jag en sminkaffär som hette Mac. Köpte:
*foundation
*foundationborste
*rouge
*rougeborste
*concealer
*conealerborste
*puder
*puderborste

total: $300 = 1800 kr. (pappa fick en halv hjärtattack)

tro nu inte att jag är snor rik som har råd att lägga ner nästan 2 papp på smink. men jag behövde det. badly. Ni vet, annars slutar det alltid med: göh, jag behöver en ny foundation. köper nån skit på Kicks (i helt fel färg) eller H&M (som bara är dåligt). Sen lärde jag mig massor. som att man kan tvätta borstarna (så slipper man använda såna där spunges lixom. som blir asäckliga efter typ två gånger)


whoopiedo. jag är uttråkad o hungrig. bra.

jag vill hem till santa rosa, jobba klart de här fem jävla månaderna, åka hem, fixa en egen lägenhet, bo själv, jobba på bygma o festa hela helgerna. för o ta igen det här jävla året.


så. så känner jag just nu. godnatt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback