Russian River

alltså det här är ju helt sjukt. nu fick jag skriva in mitt lösenord fyrtioelva gånger innan jag loggades in. GAH varför ska dom ändra på saker som redan funkar? Jag menar, den är ju mer cp nu än innan dom ändrade den. Den känns lite som min pappa det där. Han ska alltid pilla på saker o ting för o få dem funka bättre men så slutar det med att han pajjar det istället. det var därför jag blev så nojjig när han fick för sig att laga Julie och Garretts dusch när han var här. Men så hade han flyt och lagade den faktiskt. Vilket jag antar var ganska uppskattat från Julie och garretts sida :) Min papi är kul. Han skickade förresten världshistoriens roligaste bild på han o mamma när de var på ett bröllop i vikinga-style.
Tyvärr funkade den inte o lägga upp för den är typ i fel format eller whatever. damn it annars hade jag lagt upp den. den är så himlans kul.

idag har varit en bra dag. Jag väcktes av Fias sms imorse kl 9 när hon undrade om jag ville hänga med till floden o sola o bada så jag packade mitt pickpack o drog till henne. Det tar verkligen en himlans tid att åka till henne alltså. Först ska jag ner från kullen där jag bor vilket tar typ 5 minuter. Sen är det motorväg i 5 minuter. sen tar det seriöst 20 minuter från motorvägen bort till Fias hus. gash.
Vid floden var det tomt på folk men fullt med söta vovvar som lekte o plaskade i vattnet. Så det var kul. Jag saknar mina egna vovvar så det är alltid roligt att träffa andra. En hund lät exakt som Joker. Det var läskigt. Han skällde sådär gällt och högt och panikslaget som Joker gör. snuttegulllurvtussplutte. Vi solade och åt mandariner och pratade o doppade fötterna och kastade macka i vattnet. Sen fick vi för oss att ta en promenad i vattnet (det är alltså jättegrundt. man kunde gå över till andra sidan av floden). Påvägen bortåt gick det jättebra för vi gick tydligen med strömmen vilket inte märktes, men vägen tillbaka - whoosch. Det vart tungt! Speciellt med flipflops och stenar som åkte in och gjorde ont. Men vi kom tillbaka tillslut och torkade i solen och åkte tillbaka till Fia som skulle jobba.

Jag släpade min stora häck till gymet och märkte till min för(vad heter det? Förfäsan? Förvåning? Nej inte förvåning.. för.. äsch skit samma) jag märkte att jag hade slut på batterier på min ipod och funderade seriöst i två sekunder på att åka hem, ladda ipoden och sen tillbaka lite senare. Men sen sket jag i det och sprang iallafall. I en timme. Utan musik. Ganska admirabelt tycker jag faktiskt. Stretch och 100 situps senare var jag påväg hem och nu är jag här i min säng och ska hoppa in i duschen snart. Ska duscha kallt och svalka av mig själv. Jag är väldigt het just nu (läs: bränd).

Fia fick mig att inse att det inte är särskilt långt kvar tills jag åker hem: Check this out:

om 3 veckor åker värdfamiljen till North Carolina
= jag har 2 veckor ledigt!
de kommer tillbaka den 15 juli och jag åker hem den 28e augusti. = 6 veckor

det är bara 11 veckor kvar tills jag kommer hem!!! :D:D:D

hejhej!


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack o lov för det.

mams

2008-06-09 @ 15:30:41
Postat av: Anonym

förfäran eller förtvivlan kanske?

2008-06-09 @ 19:09:52
Postat av: elin

FÖRTVIVLAN! gaah tack! :D

2008-06-09 @ 23:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback