skottlossning

12.30 am.
vaknade av ett hogt skott utanfor mitt fonster halv ett, tjugo minuter sen. en minut senare eller tva kommer ett andra skott och jag tander lampan och ligger stilla och lyssnar. angrar grovt att jag oppnade fonstret innan jag gick o la mig och fick lite latt panik. hor Julie ute i hallen och ser lampan tandas utanfor huset. Klar pa mig och gar ut i koket dar jag hor Julie inne i kontoret pa telefonen med polisen.
vi tror att det ar grannarna som avfyrar skott, varfor vet vi inte, antagligen inte i nagot harmful antagande utan snarare nagonting "roligt". vem det nu ar som tycker det ar kul att avfyra tva skott klockan halv ett pa morgonen i ett fridfullt omrade med barn och pensionarer... (och uttrakade barnflickor).

aja. back to sleep. hopefully without further shootings. tjing

Kommentarer
Postat av: ev

jo jag är ju bortaaa, fett surt

men jag tycker du ska komma ner och hälsa påååå

2008-07-27 @ 18:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback