the pursuit of happiness

aaaah
4.15pm kom Julie hem och hade med sig sin farmor, en jättemysig gammal dam som köpt en 9årig laptop på ebay som visade sig vara en scam, det finns inget internetuttag! hahah
Julie satt och skrattade i en kvart:
"grams, this is a scam! We seriously had this at Agilent -99. You can use this - excuse me - crap"
sötfarmor. sen åt vi pizza och satt och skrattade åt söta barnklipp på Youtube. Jag lyckades tillochmed kläcka ur mig the top secret information om våran dans - sommaren 06. fan. Men Julie och farmor älskade den. Dom tyckte vi var jättebra ;)

(haha på TV går American Gladiators från 80talet! Underbara färger! Ni ska se vilken skillnad alltså, AG som går på TV just nu är GIGANTISKT! Stor hall, stor hinderbana, större gladiatorer. Den här versionen för 20 år sen är det typ ett tjugotal som sitter brevid och klappar lite lätt. Typ: Heja Börje!"
http://www.youtube.com/watch?v=TE3RQhok7iI&feature=related   Kolla in introt från den allra första säsongen!)

Jag såg The Pursuit of Happiness idag igen. Jag älskar den filmen - den är så fin. Will Smith och hans son spelar i den filmen som utspelar sig i San Francisco faktiskt! De åker upp till Noe Valley där två av mina kompisar bor. Jag tror att de går längs Noe Street. Och så åker de muni och bart. jag saknar San Franciscooo!

I helgen ska jag:
1. sova
2. träna
3. sola! Ska plantera mig ute på terrassen bakom huset och skaffa lite färg. Tillochmed farmor kommenterade att jag var blek.


Dagens drivkraft:
"Elin....?"
" Yes Colin."
"Do you have a baby in your tummy?"
"No... but thank you"

Kommentarer
Postat av: ev

hahajag fickju också den där av olle 4 år "har du en bäbis i magen" "nej jag rä bara fet, tack olle"

2008-02-09 @ 17:32:35
Postat av: elin

hahah jaa den är kul.
"barn är väl för underbara ändå"
eller inte..

2008-02-09 @ 19:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback