eyeyeyyeyeyyeyeyeWWEEEYY

ååh idag släppte evelina en himlans stor, fin och alldeles alldeles underbar bomb på mig: att hon kanske kommer hit i sommar o hälsar på mig! wihooo! Det förstås om hon kirrar ett jobb och kan spara ihop pengar :D Men om hon kommer i july så kan hon komma den 4e (USAs nationaldag) för då kommer min värdfamilj vara i North Carolina och jag har ledigt i två veckor :D det vore ju alldeles SUPERKUL om evelinaskrutt kunde komma hit. Det skulle göra min sommar alltså!

för övrig är det dags för mig att pallra mig till gymmet alldeles alldeles strax, måste bara vänta på att min lilla ipod kan samla på sig lite batteri från min dator. Det går inte att träna utan musik. Jag tänker inte ens försöka.
Träningskläderna är på, vattenflaskan är fylld, skorna är packade, bilnycklarna i högsta hugg. Nu är det bara ipoden kvar. Sen väntar sushi när jag kommer hem <3

aah kan det bli en bättre dag?
* Evelina säger att hon kanske kommer hit
* Jag påbörjar mina 10 weeks of intensive workout
* SUSHI! det är bara grädden på moset.

hejdaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback