dag två. mycket bättre

min blogg har verkligen blivit en bergochdalbana sen jag kom hit. ena dagen självmordsbenägen, andra dagen mår jag ändå ganska bra. Visst - jag är fortfarande trött som ett svin och känner ibland för att skjuta mig i huvet, men jag känner ändå att jag klarar av dagen. Colin har inte varit fullt så irriterande (notera: FULLT så irriterande - dvs, han är fortfarande irriterande) och jag fann lite energi i Fia idag. Tack o lov - det behövde jag verkligen. Fia - den lyckans osten - börjar inte förrän tre på eftermiddagarna så idag passade hon på att joina oss i parken. Colin sprang runt o lekte med andra barn, Nathan kröp runt i sandlådan med diverse leksaker och jag o Fia gottade oss i solen. fint väder idag. sen åkte vi hem, Fia snyltade på min mat här hemma (ha ha), Colin fick en timeout (och ett GIGANTISKT utbrott) när han slog Nathan. Sen satt vi o kollade på barnprogram med Nathan och pratade. Sen fick hon åka hem o jobba. jag tycker Fia kan vara min personliga tålamodscoach. istället för o ta han om ett par dumma ungar. låter ju bara dumt.
dont get me wrong - jag kommer fortfarande kyssa Julies fötter när hon stiger in i huset. möjligtvis också gråta en skvätt.

Idag fyller min mami 51! (jag fick för mig att det var 52 en liten stund... jag kanske blandade ihop det med pappa.. eller nåt. min hjärna är inte på hugget just nu). Grattis Grattis!
och förlåt för mitt spydiga mail. somsagt - jag är obeskrivligt trött och just nu inte så mottaglig för tips. är nog expert på o ta det som kritik istället. Hur som helst - förlåt.


Annars så är klockan halv sju just nu. Ska gå o lägga Nathan om en liten stund, Colin kan få sitta uppe till halv åtta iallafall. Sen ska jag göra lite middag åt mig själv. Stekt ris, kalkon, ärtor, majs och lite avocado! mums! (och jag kom på det helt själv! utifrån vad jag hittade i kylen!)

Sen är det ju American Idol ikväll också. David och Jason ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback