.

igår gick jag upp ännu tidigare för att åka och träna. jag vet inte vad som har hänt... jag är en helt annan människa. jag är... min mamma (förutom det där med träningen :P). Men jag städar, håller rent, tvättar kläder, viker och lägger undan dom. Jag får tillochmed panik när jag ser en dammtuss på mitt golv och rycker fram dammsugaren så fort jag bara kan. Men det är skitbra att jag har fått ordning på mitt liv. Undra om det håller i sig när jag kommer hem? Återstår att se.

hur som helst, igår vaknade jag vid halv nio (av mig själv, min alarmklocka ringde inte då heller..) och åkte till the Y för o träna. I onsdags tränade jag i en och en halv timme, igår blev det två raka timmar. jag är så stolt över mig själv. Först sprang jag på treadmillen i 30 minuter, sen tränade jag styrka. Armar, ben, mage, rygg - you name it. Efter detta hittade jag en (för mig) okänd maskin. Det var som om att göra höga knän. skitjobbigt men skitbra! det höll jag på med i ca 10 min. efter det körde jag 20 minuter på crosstrainern. Så sammalagt en timme vardera på löpning och styrka.

och idag är min kropp död. helt död.
Colby och jag kom fram till att det nog är smartare att lägga till mig som en additional adult nästa månad, eftersom jag inte kommer få ut så mycket träning för 46 dollar av vad som är kvar den här månaden. Vilket betyder att jag inte kan träna på tolv dagar. Så jag hoppas innerligen att den här disciplinen håller i sig tills dess. Jag har blivit lite av en träningsnarkoman.
Jag bara totalvägrar att komma hem till Sverige om ett år och vara 30 kilo tyngre. NEJ! Not gonna happen damn it!

snart ska jag och jackie iväg till The Aquarium. och se på fiskar. Thrilling!

Pelle:
Härligt att du kom igång med träningen pga mig! :D Kör på!
Hoppas att allt går bra med lumpen!
Puuss!

Kommentarer
Postat av: mamsen

Äntligen!!! Det måste betyda att jag kan spara alla dammråttor i ditt rum tills du kommer hem?!?!;-)
Får se om jag kan få bilen att styra till gymet då´ra.
puss

2007-10-20 @ 20:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback