should i bend over?

Hej hopp dags för blogg!
(okej är jag cp eller döv eller hade jag rätt som tyckte att det där rimmade?)

helgen har nog by far varit den tråkigaste på länge. Skrev ned hela svenskareportaget som bara blev en stor gröt, får hoppas att susanne fått hjärnskakning eller något i helgen och sätter ett mvg på mig. (yeeey kommer aldrig händaaa!)
i lördags var jag och mamma och såg sweet charity i tibble - måste säga att jag blev lite besviken. Okej, nej den var väl inte direkt dålig då, men den var inte heller superbra. Som förra året när jag såg rent gick jag och såg den två gånger, samt att jag grät båda gångerna. Den här gången ville jag bara göra en bea (dvs att somna). men men, i en betygskala från 1-10... en 6a.

i fredags (när vi treor var lediga) ringde vivi mig klockan nio från jobbet! Jag vaknade av något som jag tyckte lät något jävligt högt, och försökte med all min kraft och energi (som inte direkt skjöt i höjden) komma på vad i helsike det var som lät. Efter ett par sekunder inser jag att dte är telefonen, sträcker mig som fan till skrivbordet, ramlar nästan ur sängen, och tar telefonen. Ser att det är från jobbet. Sätter mig raklång i sängen, harklar en-två-tre gånger och svarar.
"cheeeeeeei deet är cheeeeelin"
"OJ väckte jag dig? gud förlåt, jag trodde du var i skolan!"

Väl på jobbet (typ en timma senare) möts jag av en glad chef i dörren.
Niklas: "Heeej elin vad kul att se dig! Att du skulle jobba idag! hade jag ingen aaaaaning om! Superkul!!!" *BAMSEKRAM*

Väl i kassan
Jonas: Tjena snygging, jobbar du idag? Faan vad roligt det kommer bli då. Nu blev min dag genast roligare. *MYSKRAM*

Två sekunder senare i kassan
Kurtson: Men hej elin! Vad kul att se dig här! Det var länge sen!
*BAMSEMYSKRAM*
Jag: kurston jag jobbade i helgen. du med. minns du inte?
Kurtson: Ja just det just det! det gjorde vi ju! HA-HA. jajamän. det var en rolig helg det! jajamän.

Sen bjöd Christian mig på lunch. Behöver jag påpeka att jag älskar mitt jobb? ♥

Hade tänkt ägna en liten rad eller två för att hedra esteterna (och en författarhagga) för deras jätteroliga skiva i onsdags! SUPERFUN GALS!


just det. värt att ta upp: den nyheten tove och josse bräckte för mig o lantz idag kommer jaga mig i resten av mitt liv.
Okej, fram tills dess att vi tar studenten och jag aldrig mer kommer se personen i fråga, men ändå. Det är ju äckligt.











Jag tycker inte om dig heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback