did you miss me?

oh yes, i am back
efter lite vila och avstånd från bloggen är jag äntligen tillbaka. jag vet att vissa har saknat mig (evelina.. och bergis jossan också som har suttit och irriterat sig, fast kanske inte hunnit säga nåt än^^).
anywho, problem solved - jag är tillbaka!

.. vad ska jag skriva om då? Allt ointressant som händer i mitt liv? Min hund som passar jättebra i mitt hårband, men som lackar totalt och skruvar på sig som en duracellkanin på golvet (eller den andra hunden som bara sover?).
Eller min pappa som suckar o pustar framför TVn:
"Ååååh klockan är ju halv tolv, jag får ångest! Jag måste ju gå ut med hundarna!"
haha
eller Frida som utbrister:
"ASSO PAPPA JA TROR JA HAR DYSELEKSI"
(eh jaa om du uttalar det sådär har du nog talproblem med)

Gud vad trött jag har varit idag. Helt sjukt. Jag tror faktiskt det beror på den där morgonpromenaden med hundarna jag tvingades ta imorse. Då var det mysigt, men nu på kvällen bara totaldäckade jag i soffan. Brukade göra det skitmycket förut men nu har jag faktiskt inte gjort det på länge. Det var skönt!...
... innan Adam började spela på sin förbannade gitarr såklart.

American Idol är det roligaste programmet i världshistorien (Evi håller nog inte med - hon hejar på Bingo Royale?!?!)
Igår var en tjej på Am.I i New York som tyckte att det vore en skitbra idé att ta med någon som var helt tondöv för att sen lära henne att sjunga. (ja, hon var tondöv - ja hon visste om det - ja hon föresog sig själv)
Hon var hur rolig som helst! Helt jäkla galen. Hela auditionen slutade med att hon skrev "I`M UNIQUE!!"
kan jag ju hålla med om iochförsig. dock inte på det positiva sättet :/
Dessutom stod hon sedan utanför och skrek om hur oartigt det var av domarna att vara ute och festa till klockan tre på natten innan, samt att man borde tänka på att alla människor har ett liv, och viktiga saker i sitt liv (?) vad har det med saken att göra? hahah seriöst  - jag blev typ rädd!

Sen var det ju det störtsköna Ian från So you think you can dance? dom hade satt ihop ett litet kollage av idioter som sjungit All night long, och han var huur gay och huur skön som helst.
"we gonna party, columba, sayonara, whatever"
love him!

imorgon har jag psykologi i 2 och en halv timme.. jooy.
sen har jag svenskaprov som jag inte har pluggat till.. joooy
usch torsdagar =inte bra

men nu ska jag sova!
nattipuss!


Kommentarer
Postat av: ev

jag gillar visst american idol, men bingo royale är ju bara för bra!
go kycklingen bakom synten, zynthen? HAHA hur fan stavar man till cynt?

2007-03-22 @ 12:50:53
Postat av: ev

jag var också med utanför tegel minns ud det:p höööööööööö
altså uhm jag vet int eom bryta sig in är en så bra idé

:S:S:S:S

Postat av: Maja

Jag tror att du är bakom planeten. Du har inte kunskap i hur du ska yttra dig. Din blogg har ingen som helst struktur. Och ditt ordval sen! Tvi! Du våldtar svenska språket! Gör något åt saken och ta inttryck av min vän tessonmessons blogg!

2007-03-30 @ 23:47:50
Postat av: Mariaaaa

Va inte taskig mot dem som inte har de så lätt...

2007-03-31 @ 21:40:42
Postat av: überbraigajagsjälv

HEJ MAJA.
1. vad får dig att tro att jag bryr mig?
2. vem är superseriös i sin blogg?
3. vem fan är du?

HEJDAA

2007-04-03 @ 21:32:55
URL: http://kitee.blogg.se
Postat av: Sanna

VEM FAAN ÄR MAJA??? Vilket skämt! Orka hålla på och skälla på folk man inte känner för helt orelevanta saker. Detta är en blogg - inte en vetenskapligt rapport om det svenska språket.

All cred åt dig, Elin!

2007-04-16 @ 14:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback