looking back in anxiety

jag har fått tillbaka min förlamning... som jag fick i åttan. högra sidan av mitt ansikte förlamades, jag kunde inte stänga ögat, jag kunde inte le, mina ögonbryn satt på två helt olika höjder.
det var tre fantastiska månader av mitt liv...
och nu har jag fått det igen.. på vänstra sidan

jag vill verkligen inte stanna hemma från skolan i två veckor för jag kommer hamna efter så mycket.
jag vill verkligen inte heller se ut som ett freak på min student







varför ska det här hända mig två ggr?

Kommentarer
Postat av: S

Bejbi! Usch, det låter som riktig ångest på den :(
Men det kommer så klart att gå jättebra, du kommer vara superfin på studenten! Ring om du behöver prata och allt sånt :*

Postat av: Lantzi

VA!? DU SKOJAR!? HAR DU!? Hur gick det till? Jag lider med dig Elin. Kram påre

2007-01-03 @ 01:43:49
URL: http://lantzi.blogg.se
Postat av: ÅZNAN

hej kära du! Det där låter ju helskumt, men det var faktiskt en tjej i min gymnasieklass som hade nåt liknande...deppa inte ihop, tänk på att du är mycket snyggare än många andra som inte har tillfällig ansiktsförlamning. ha det bra o "krya på dig" typ. KRAM ÅZNAN!

2007-01-03 @ 11:32:37
Postat av: ev

haha "trode den var förlorad" gillar ditt ordval:D jaa jag tänkte på dig med, undrade varför ingen hörde av sig;) hahamne hallå lill jointes bror var het! han hade kavaj och grejer.
men lilla du vad har hänt med ditt ansikte? jag tvivlar på att du ser freaky ut, jag vet massor som gör det och du är inte en av dom:)

2007-01-03 @ 13:05:58
URL: http://popdott.blogg.se
Postat av: S

Jag håller med! "du är mycket snyggare än många andra som inte har tillfällig ansiktsförlamning"

2007-01-03 @ 15:09:10
URL: http://kaandy.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback