SKÄMTAR DU ELLER?!

# 1. För en halv minut sen ringde Joe´s spanskalärare för att berätta att deras sista lektion var förra veckan och att de nu har väntat i en halvtimme! Jackie sover fortfarande vilket betyder att jag måste väcka honom, vilket betyder att han kommer bli grinig. Jag är fortfarande i min pyjamas. Jag hade planerat att göra deras mellanmål och ta med mig det och barnen till en park eller en lekplats eller något och göra något KREATIVT som Colby kräver av mig! Det blir dock jävligt svårt att hinna med det när hon inte kan TALA OM FÖR MIG VAD SOM HÄNDER!! Hur fan kan hon förvänta sig att jag ska hinna med precis allt när hon inte ens kan tala om en enkel jävla sak som "åh just det, Joe och India har ingen spanska idag." TVÅ SEKUNDER TAR DET!
IRR-I-TER-AD!

#2. Har ni sett videon 2 girls and 1 cup? Se den inte. så JÄVLA vidrig.


happ - nu blir det till att springa. Och säga förlåt till Joey och India som omedelbart kommer tycka att allt är mitt fel.
Idag vill jag byta familj.

Kommentarer
Postat av: det lilla blå tåget

byt familj! å spotta i colbys kaffe eller nåt! hon är som cruella devil fast värre verkar det som!

fatta om jag skulle passa hennes ungar? hon skulle ju halshugga mig för att jag är så lat!

nej elin ge dig själv en julklapp och spana in dom där tvillingarna och försök där! LOVAR att det kommer bli bättre

2007-12-05 @ 07:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback