lördag

här sitter jag nu, sminkad och iordninggjord. tydligen hade vi bokat en tjejmiddag ikväll - jag, bea o evi. det minns jag nu såhär efter att ha blivit påmind, men för ungefär 2 timmar sedan visste jag det inte.
jobbade på bygma idag. lite cash är nice. jag behöver det.. badly.
gårkvällen hos johan (christians bror) var kul. jag har.. erhm... rätt många intressanta bilder på min kamera. sådär runt 12 tyckte johan o jonte att maskerad var en bra idé. men kul vare! somsagt, facebook imorgon. kanske tillochmed bloggen. om jag orkar.
vilket, lets face it, oddsen ligger emot mig.

nu ska jag snart få skjuts till centrum. tack o lov. annars hade jag aldrig hunnit till tåget som går om en halvtimme. ska bli mysigt att ha en tjejkväll med god mat o vin och bara snack. jag tänkte inte gå ut efter. det orkar jag inte.
har för höga klackar också. guldiga är dem. mina skor. så fina. från asos.com.

nej nu slutar jag skriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback