berns?

ska man passa på att lägga upp lite bilder på när vi var på Berns nu också när man ändå är igång? Ja jag gör det.
fast först blire kisspaus.
21.58

22.10
nej, jag kissade inte så länge. jag gick ner o hämtade glass. den älskade glassen från Sia. gräddkola! Jag menar, kan det bli godare? möjligt de där femtioarton Pringlesrören som står i köket och ropar mitt namn. faan

just det, bilder var det ja!
det var inte alls många märkte jag nu. aja

fina damer vid vårt lilla drinkbord



bea med sin härliga pojkvän Kirja! Stackarn fick sitta och stå ut med tjejskämt ett tag där. "Manflower" bland annat. (jaa, det är väl klart det var Bea som kom på den!)

Sophia o Jag.

från dansgolvet. med den äckliga Gin-drinken! jag har förresten en så rolig video på oss där vi tror att vi tar kort, fast kameran är inställd på att filma. så vi posar stenhårt och står blixtstilla i flera sekunder innan vi fattar att den filmar oss. hysteriskt kul.

BERNS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback