amilo is back!

åh min dator lever! jag är så lycklig! och bilderna räddades också! fabulösare än vad jag kunde förvänta mig. datorn gick ju i strejk när jag bodde i USA.. flera månader sedan! så jag har inte kunnat använda den. däremot fick jag låna julie o garretts extra-dator typ. så det varju tur. men jag har ändå freakat över att alla bilder skulle gå förlorade. det skulle verkligen suga alltså. men nu är de iallafall räddade och datorn LEVER! :D allt pågrund av min farbror Jan och käre far Calle är såna dategenin (och nördar :P) så de räddade bilderna från hårddisken, laddade över dem till pappas externa och körde sen en systemåterställning på datorn. wonderful! jag ska ta o ladda upp bilderna från beas pyjamasparty så snart jag kan. Måste antingen hitta sladdskrället eller köpa ett nytt (det lutar åt att köpa en ny va...)

anywho. Jag är så glad! :D
imorgon har jag verkligen inga planer alls. KUL.
ska höra av mig till Malin så jag kan ladda upp lite bilder på hennes dator. tror det kan funka :) om jagharlite tur. sen - om man ska gå med oddsen - blir det nog en långpromenad med hundarna i regn. HÄRLIGT! inte saknar jag kalifornien inte. nejnej

orka förresten att klockan snart är 3. jävla jetlag. jag kommer ju aldrig kunna klara av ett jobb o gåupp tidigt på mornarna.
men nu är jag vaken för att windows måste installera lite program (16 kvar) innan jag stänger av den. men jag tror jag går o lägger mig i sängen o läser en stund tills den är klar.

wow! 3 blogginlägg idag! Im on fire!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback