whooo dilemma

ha ha. Julie och Garrett är rätt roliga. Garrett gör lite som han vill med saker och ting och Julie ringer mig och undrar när hon kan få döda honom.
this just in:

Julie har Garretts bil ner till Palo Alto. Jag, Garrett och pojkarna är hemma och delar på toyotan. Imorse skjutsade jag Garrett till jobbet och sen Colin till skolan. Hämtade Colin 12.30. Garrett kom hem för en timme sen (fick väl skjuts av nån) och säger att han måste ha toyotan för att åka på volleybollträning med jobbet eller nåt. Jag säger att Julie bad mig ta Colin till swimclass och att han borde ringa Julie och dubbelkolla med henne. 10 minuter senare kommer han tillbaka o säger att han inte fick tag på henne, men att vi helt enkelt fick strunta i swimclass så han kunde ta bilen. Så precis innan han ska åka säger han att han har glömt sin mobil på jobbet så om han kunde ta min så vore det jättebra...
ha ha så jag ger honom minmobil och han åker.
10 minuter senare ringer telefonen:

"hello?"
"hey, its Julie"
"Hey Julie, hows it going?"
"Good...So, when can i kill Garrett?"

Kommentarer
Postat av: Anonym

de är ju ganksa rolig ändå dina arbetsgivare. mycket roligar än mina.
mams

2008-05-29 @ 02:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback