torsdag

= GREY´S ANATOMY!


finalen på 4e säsongen ikväll. 2 timmar. jag kan knappt bärga mig till nästa säsong! åh, vill se det nu. nu nu nu

jag hatar säsongsavslutningar.

tydligen är det säsongsavslutning av lost om några dagar också.. jag som var jätteexalterad när det började igen sen glömde jag kolla.. orkade lixom inte. jag tror det krockade med något annat program. i dunno. men alla avsnitten är inspelade på tivo o jag kanske kollar under min superlediga och ohändelserika semester i sommar. kul


imorgon är det meningen att jag ska vara ledig, men sen så ville Julie att jag skulle jobba mellan 12 och 1.30. jag lovar att det kommer sluta med att jag jobbar till 4. ha ha skulle inte förvåna mig.


nu ska jag iallafall sova.

fick en jättemysig nostalgitripp av sommaren 06 idag av lantz. fan att jag inte är hemma i sommar. åh.

men sommaren 09, då får alla fan se till o vara hemma.


puss o gonatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback