saturday night in

idag börjar min allra första diet:
ingen pasta, potatis eller ris.
buhu. jag kommer sakna det.
men det började bra. Till middag
åt vi stek (i love steak), sallad och
majskolv. också toppade jag det med ett glas vatten.
sen fick Colin jordgubbsglass till efterätt o då blev såklart jag också sugen.
men jag åt en selleri istället.

idag har jag inte gjort mycket alls.
jag åkte ner mot Santa Rosa Plaza runt 2
för lite ärenden. Pappas jeans
och lite annat.
Pappas jeans hittade jag väldigt enkelt
och ska skicka det på tisdag till papps.
Imorgon ska jag tillbaka till Plaza och
sen till gymet. Ska möjligtvis jobba lite
imorgon också. Fast bara 1 eller 2 timmar
medan Julie och Garrett ska iväg o köpa
vin till Renee. Så efter att jag har jobbat klart
åker jag till Plaza och gör klart mina ärenden
och sen till gymet.

och sen på måndag är det jobbdags igen.
wohoo kul helg!






jag är så sugen på den där jordgubbsglassen just nu


Kommentarer
Postat av: Jacob

Hej!
Jag ska plugga på Sonoma State University från och med augusti och ett framåt. Det ligger i Rohnert Park väldigt nära där du är... Har försökt hitta några svenskar på nätet som bor där runtom och kan berätta lite om hur det är och så hittade jag dig. Du får gärna höra av dig om du har lust! Skrev upp min mail här över...

Ha det/
Jacob

2008-05-11 @ 23:59:58
Postat av: elin

hej jacob. ser ingen mailadress :)
maila mig på
[email protected] ist

2008-05-12 @ 00:23:31
Postat av: Anonym

Har du redan hittat jeansen!? Snyggt jobbat! Du får tala om vad det kostar med post och sånt så sätter jag in på ditt konto. Puss och mange tack. Paps

2008-05-13 @ 20:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback