ojja

till middag ikväll åt vi Mahi Mahi och sallad. sallad är min grej alltså. När jag kommer hem ska jag bara äta sallad. Och kött o fisk såklart. Och ibland lite fullkornspasta. Nån gång då och då en potatis kanske.
Men mahi mahi fisken var så god! och billig tydligen. fab. sånt gillar jag!

så idag sov jag tills 9 då jag väcktes av ett herrans liv i korridoren utanför mitt rum. jag hängde i mitt rum - weey - tills det att Garrett, Julie och Colin åkte till parken och jag fick i uppgift att ta hand om Nathan.
Iochförsig så sov han ett tag så jag kunde hänga kvar i mitt rum - weeey - tills han vaknade. Han hade sån söt outfit på sig idag. Hängselbyxor med en blå elefant som åt jordnötter. supercute. så när han vaknade hängde vi lite mer i mitt rum - weeeeey! - och kollade på Wow Wow Wubbzy. det handlar om en fyrkantig liten figur som heter Wubbzy som är gul och studsar på sin svans. superkul.

Sen kom Julie, Garrett och Colin hem och jag åkte till gymet. Jag sprang i en timme tills mina knän och resten av min kropp blödde, sen åkte jag hem, duschade och åt mahi mahi fisken. Jag småkikade lite på glassen i frysen men gick sen därifrån. Nu är jag jättesugen på den.

Jag är förresten ikapp Grey´s Anatomy som sänds på TV nu och det SUGER att behöva vänta änds tills torsdag tills nästa avsnitt. wtf.


Idag är det också morsdag här i USA och av Colin fick jag en liten ask med choklad och en jättefin ram med en bild på Colin och Nathan med likadana outfits. Jag ska ta med den till en jewelstore och få den ingraverad med deras namn.


japps. imorgon ska Julie åka hemifrån redan 7.30.   vilket betyder att jag börjar jobba 7.30. skojjskojj.

sen har colin ingen skola heller så det blir en låååång dag. Å andra sidan så ska vi på playdate med mammagruppen, och den här gången är det i Rincon Ridge Park som bara ligger 1 minut med bil från där vi bor så det är skönt. Sen så har Nathan börjat med bara en nap om dagen, vilket är asbra för då kan jag matcha både Colin och Nathans naps helt samtidigt så jag kan få tid för mig själv. Och Colin har sovit varenda dag sen jag kom hem från LA, vilket är otroligt. Förut so han kanske en gång i veckan - HÖGST. så jag älskar när de sover. De sover 2-3 timmar också. asskönt.


nu är det dags för mig o sova. ny jobbvecka imorgon.

tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback