i love ross

jag o fia åkte till Ross ikväll! jag planerade självfallet inte att spendera 52 dollar men det gjorde jag iallafall.
På en tröja från Nike, ett par skor från Nine West, en väska från Nine West och en påse kakor :) maha. (weak moment där på kakorna.)

Sen åkte vi hem till mig och åt middag i min säng och kollade på August Rush. Sen åkte Fia hem igen och nu är jag ensam. Jag har behövt starta om datahelvetet 2 gånger nu för att den typ hakar när jag försöker öppna en video på datorn. wtf
vet ni förresten? För ett tag sen när jag loggade in på msn i brist på annat att hitta på, så märkte jag att det inte var en enda person online! Inte en enda! Det är seriöst första gången sen jag skaffade msn som 13åring som det inte är nån online! Inte ens mackan!!

imorgon ska Julie vara på jobbet klockan 7 (lixom herregud). Så jag får väcka barnen, mata barnen, klä barnen o skjutsa Colin alldeles själv imorgon bitti. yeeeey
På lördag är det Sex and the City! Taggaaaaaad.


 tröjan från Nike. tillsammans med mitt oerhört feta lår.. herregud.


   fabulösa skor för 20 dollar. från och med nu handlar jag skor på Ross, and ONLY Ross.


  jättehärlig väska! Den har tillochmed fack för den bärbara datorn. yeey



  mmmmm chocolatechips cookies ♥


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ross ar grymt bra. Har hittat massa fint dar, och det ar ju sa billigt :)

Postat av: Anonym

bara handla skor på Ross????ska du stanna i USA eller???annars får det nog bli skopunkten;)

2008-05-29 @ 15:22:06
Postat av: Anonym

...men de är jättesnygga. lixom tröjan. har du handlat en stooor resväska ännu?
mams

2008-05-29 @ 15:23:35
Postat av: det lilla blå tåget

Åh Ross.. Fats jag diggar Ralph's mer måste jag säga. Men skorna va fina! Och jag har lagt märket att du börjat ta efter mig, din lilla copycat! High heels, oh yes! Du har fattat vinken ;)

Och jag vill också se sex and the city!!!! Ta med dig filmkamera så kan du skicka över filen på msn sen.

Och jag vet varför ingen är inne på msn. för att det är typ 30 grader här hemma och man dör av värmeslag! mohaha slå den du santa rosa tjejen!

nu ska jag på studentmottagning hos syrrans kompis och äta gratis! :D

2008-05-29 @ 15:42:50
URL: http://msk.blogg.se
Postat av: Anonym

Elin ditt lår är icke fett någonstans!
Jättefina skor :)

2008-05-30 @ 00:13:30
URL: http://lantzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback