Extreme Makeover: Home Edition

i love it.
jag minns när Jossan först berättade för mig vad programmet innehöll (detta var under den tiden jag fortfarande bodde i Sverige och levde på 3 TV kanaler - Hur jag någonsin ska kunna gå tillbaka till det har jag ingen aning om men det får tas omhand i framtiden).

såhär lät det iallafall:

E - Vad är det här?
J - Extreme Homemakover
E - aha.. vad handlar det om?
J - De gör om folks hem
E - men gud vad tråkigt
J - Nej det är bra faktiskt. Ganska sorgligt. Ibland gråter jag tillochmed. Du skulle nog gilla det.
E - Oj. Gråter du till det?
J - mm
E - då måste jag nog kolla in det.

Det här är det avsnittet som jag grät mest till. Ni måste kolla in det.

http://ll.static.abc.go.com/streaming/move/00070021/static.html?aff=kgo&affTo=kgo&useexternal=0&channelid=27718&episodeid=82414&partner=&campaign=&wrapped=1&affFrom=abc&affLost=kgo&dmarank=6&dmazip=94002

Kommentarer
Postat av: Pelle

Nu vill jag inte verka jätte bitter och nego men det är ju så överdrivet, de drar snyfthistorier som man snabbt glömmer när de skriker och överdriver! Ty är en person jag skulle kunna drömma mardrömmar om :D

2008-05-12 @ 20:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback