A Fish Called Wanda

HEJ!
jag, Colin och Nathan åkte till parken klockan 12 och vi hade faktiskt jättekul. Det var sinnessjukt varmt dock. För varmt faktiskt.  Först gick vi till det lilla tåget och åkte runt. De tyckte det var jättekul! Har en jättesöt bild också. Kolla:


image157
tagen efter åkturen.


sen satte vi oss i gräset och åt lunch. Colin träffade en liten tjej i hans ålder och de lekte kull.. typ :) de var jättesöta iallafall. Lite längre bort fanns det en plattform med vatten som sprutade ur golvet, och barn sprang runt där och lekte i vattnet med badbyxor. Jag hade ingen aning om att det fanns det i den här parken så jag tänkte ju såklart inte på att ta med badbyxor till Colin, men jag tog av hans tröja och skor så fick han leka och bli blöt i sina shorts. Han hade superkul och hittade massa kompisar som han sprang runt o plaskade med och skrek och skrattade.








Efter att Colin hade lekt klart (och torkat lite i solen) så gick vi bort till hästarna och Colin fick rida en söt liten ponny. 












vi åkte hem vid två och Nathan somnade i bilen. Colin fick se ett avsnitt av SuperWhy sen fick han också gå o sova. Nathan vaknade vid 4.30 och har suttit här nere i mitt rum med mig och kollat på A Fish Called Wanda. Så himla rolig film. jag har inte sett den på hur länge som helst, men den är helt klockren.
Nu är klockan 5 och det är nog läge på att väcka Colin snart så han inte är alltför pigg ikväll. Jag tror jag låter honom gå o lägga sig vid 9 ikväll ändå, så han inte vaknar klockan 6 imorgon bitti. och så hoppas jag på att Nathan sover igenom hela natten. Men det tvivlar jag verkligen på.

hejhej
 

Kommentarer
Postat av: Lantz

Haha naaaw, vilka söta bilder :) det där ser ju inte så tokigt ut ändå :)

Postat av: elin

ha ha. nej tro mig, det är inte alltid såhär ;)

2008-05-27 @ 20:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback