jag vet inte...

... hur de lyckas. varenda morgon ser köket ut som ett jäkla slagfält här. tallrikar, bestick, muggar, kaffekoppar, coffeecreamers, mjölk, juice, sirap, babymat, handdukar, smulor, frukostrester så långt ögat når. och varenda morgon så är det förstås jag som får städa upp det. När Nathan somnade (!! och han sover fortfarande!) så satte jag igång o städade köket. 45 minuter tog det! helt hysteriskt. Fick diska ur massa saker från gårddagens middag och sopa upp smulor och annan skit som Nathan slänger på golvet varje dag, skrapa bort jordgubbar som fastnat i golvet. torka bordet och köksytan. slänga handdukar i tvätten, skölja ur kaffemaskinen.
jisses.

Nathan har sovit i en timme och fem minuter nu. waow. det brukar han inte göra på mornarna. men det är ju skönt för mig. fast nu vet jag inte vad jag ska göra.. ingen på msn. uttråkad.
kolla på tv tills Nathan vaknar.

nästa gång ska jag ta kort på hur köket ser ut och hur det ser ut efteråt. när superelin har varit i farten. jojo minsann.

Kommentarer
Postat av: Emilie

haha, du jag vet exaaaaakt hur det känns!!!

Postat av: Hanna

Tjoho! Jag har exakt detsamma i detta hushall, tyvarr sa ar det inte bara koket som ar i de tillstandet, utan hela huset! Det gor mig galen eftersom att jag i vanliga fall ar mer at de andra hallet, --- kliniskt rent! Grrr!

2008-03-16 @ 04:43:42
URL: http://hannaslars.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback