10 veckor

åh jag blir så trött på mig själv. eller mitt liv snarare. Jag är trött på mig själv och mitt liv.
De där skorna jag beställde från Asos har inte skickats än och jag fick ett mail där det stod:


Dear elin,
Thank you for your recent order; number ********
Regrettably, your order has been flagged by our system for additional security checks, and we therefore require further details to verify your identity before we can dispatch your order. The good news is that once you can provide us with this information your account will automatically be cleared for future use.
We do appreciate that this may be frustrating for you but hope you can understand these precautionary measures are required to protect our customers from potential fraud.

If you do not hold a UK Driving License or UK Passport, and/or your billing address is outside of mainland UK, we will require the following information by fax or email*:
  • A recent copy (dated within the last 6 months) of the statement for the card used to place your order and
  • A copy of your Driving License or Passport

Äh då får det fan vara. Inte orkar väl jag hålla på och hitta något statement för mitt svenska bankkort? Jag som inte varit hemma på 9 månader. Herregud.
Lite synd för fina var dom ändå.



Men antagligen bättre för min ekonomi.
Däremot är det 815 kronor mindre på mitt konto... lite oroande. Jag vet inte vad jag kan ha handlat för dom. Kan det vara så att Asos har dragit pengar från kontot redan men kommer ge det tillbaka tror ni? Fast fan jag tror inte skorna var så dyra...


Idag är det förresten exakt 10 veckor tills jag kommer hem.
Julie skulle kommit hem från Palo Alto idag egentligen men ska tydligen stanna tills lördag. Vilket betyder att jag får jobba 10 timmar imorgon också! Jippie!

måndag, tisdag, onsdag, torsdag och fredag! härlig vecka det här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback