semesterdag #4

fjärde dagen in på semestern och jag är redan utomordentligtjätteuttråkad... jag får verkligen gnugga energiknölarna för att komma på något att göra..
idag ska jag

1. gå in i köket och äta frukost (klockan är 1)
2. byta om till bikini och lägga mig ute i solen och lyssna på musik
3. vid kanske 4 tiden åka ner till Plaza och shoppa lite för en viss herre (vad har jag ingen som helst aning om)
4. Åka till Lucky´s och köpa schampoo och sätta in min 620 dollar som ligger i min lilla sminkväska på banken.
5. Åka hem och... kanske träna?
6. duscha.. 
7. göra iordning någon lunchmiddag?
8. Städa i köket för det ser helt förjävligt ut.
9. Borsta tänderna.
10. Kolla på någon film och somna.

yey. stora planer.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad hände med S.F-planerna?

2008-07-01 @ 23:54:42
Postat av: elin

jag ska ner dit någon dag men vad ska jag göra där en tisdag när alla jobbar?

2008-07-01 @ 23:58:07
Postat av: Anonym

sant, sant men åker du bara ner över dagen?

mams

2008-07-02 @ 01:47:07
Postat av: elin

nej det är ju det jag inte vill göra. men skulle jag åkt ner idag så hade jag ju behövt åka tillbaka ikväll. istället vill jag planera med dom där nere vad de gör och om jag kan sova hos någon.

2008-07-02 @ 03:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback