MEATABALLS!

jag har precis lagat klart mina kottbullar. och dra mig baklanges - FY FAN vad de ar goda! Jag ar lite ledsen over att jag bestamde mig for att laga dessa at familjen som kommer hem imorgon istallet for o lamna dem at mig sjalv for jag inser nu hur jakla gott det hade varit med kottbullar och spaghetti. mumsii
men horni vad trott jag blev av det har... jag kande det nar jag stod o rullade dom att jag bara blev supertrott. ouff.

kolla vad fina de blev:






(jaa jag drog i mig typ en, tva.. 7 stycken...)




men till mitt forsvar sa var de faktiskt sjukt goda.

gud jag ar sa trott att jag skulle kunna somna nu. klockan ar bara halv sju! imorgon ska jag ner till SFO o hamta familjen vid 11. sa det betyder att jag maste aka harifran vid halv 9 typ. och sa maste jag tanka innan ocksa. idag skickade de mig till en auto dealership for o fixa ett oljebyte pa bilen. Sa Julie skickade directions via mail sen smsar hon senare o typ "nu sager de att det kostar 150 dollar (de lamnade 100 i cash).. kan du lagga ut sa betalar vi dig sen?". Sure tanker jag, inga problem. Sa jag kommer dit, lamnar in bilen och satter mig i en valdigt obekvam stol och snackar med Malin pa msn. Sa kommer killen ut o sager "Vi maste fixa bromsarna pa bilen. Vad tycker du?"
eeeh.. jag har absolut ingen aning svarar jag. Ring Garrett och fraga honom. Sa de ringer honom och de bestammer att de ska fixa bromsarna ocksa och det slutar med att jag far lagga ut 350 dollar... gash. sen akte jag o handlade for 80 dollar sa det tog hart i min lilla planbok. men de ska ju betala tillbaka saklart. de blir massa caaash

jag maste stada ocksa. vardagsrummet ar lite hysteriskt stokigt. och duscha o tvatta haret maste jag gora. gah. alla dessa masten och absolut ingen energi. jag skulle jag aka o trana idag ocksa men det orkar jag ju inte nu. och jag vet inte om jag kan trana imorgon. eller jo efter jobbet iofs. om jag nu ens jobbar. Julie och Garrett kommer ju vara hemma sa de kanske kan ta hand om barnen. A andra sidan kanske de vill att jag tar hand om ungarna medan de typ packar upp. aja. aterstar att se.

igar var forresten jag, Fia och Fias kompis Ellinor som bor i Seattle pa bio o sag Get Smart. Den var en sandar fjantfilm men faktiskt valdigt rolig. jag skrattade hogt ett par ganger. Och sa sag jag trailern till The Dark Knight och den vill jag verkligen se! Heath Ledgers sista film och han ser sa sjukt laskig ut i reklamerna. Men jag vill se de andra Batman filmerna forst sa man fattar allting.  Samma sak med Indiana Jones filmerna. Maste ju catcha up lite :)

nu ska jag lagga mig i sangen o kolla lite pa AFV o slappa lite. tjing

Kommentarer
Postat av: Anonym

de ser urgoda ut.hoppas familjen uppskattar dem!!du får ta över köttbulls rullningen när du kommer hem:)

mams

2008-07-15 @ 16:41:39
Postat av: Mraja

köttbullar i ugnen? kan man göra så? varför inte steka? haha men keep on rollin'! :P

puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback