Mamma Mia!

nyss hemkommen (okej, en timme sen) fran bio och middag med Fia. Det blev japansk restaurang och Teryaki Chicken och... dam da da! Mamma Mia. Som hade premiar har igar faktiskt.
Det var en explosion av farger, bruna skadespelare, en gammal Stellan Skarsgard och en annu aldre Meryl Streep. En supercharmig Colin Firth och en alldeles for snygg tjej - Amanda Seyfried. Och sa var det sjalvklart en explosion av alla dessa fantastiska Abba latar. Det tar en tillbaka och jag ville bara stalla mig upp och hoppa och dansa och sjunga med i Dancing Queen, Mamma Mia, Gimme Gimme Gimme, Lay All Your Love On Me och resten av alla dangorna. Det var FANTASTISKT. Jag alskade det. Filmen var jattebra och jag har faktiskt bara ett klagomal:
Meryl Streep. Finns det nagon samre skadespelerska/sangerska? De hade kunnat hitta nagon saa mycket battre. Bjorn och Benny dok faktiskt upp en gang var i filmen ocksa sa det var kul haha. Nej men faktiskt, underbar film. Se den!
Som jag sa till Fia nar vi gick ur salongen: "Det ar sana har tillfallen som jag ar stolt som fan over att vara svensk".

det kanns som om jag hade nagot annat valdigt spannande att skriva men nu kan jag inte minnas vad.
aja. tvivlar pa att det faktiskt var nagot spannade eller viktigt sa det far val vara da.
hejhej



Kommentarer
Postat av: Mikaela

Precis hemkommen fran bion ^^)

Men vada att Meryl Streep ar kass? Hon ar ju skitbra! Kanske inte basta sangerskan, men skadespela kan hon allt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback