life is so flippin' bittersweet

jag ar lite ledsen. eller jag ar inte ledsen.. egentligen ar jag glad. fast ledsen.... gladledsen. jag ar nog lite gladledsen.

Yuki hade ett potluckparty ikvall med oss i playdategruppen. Det var jag med Nathan och Colin och Julie, Jennifer med sin dotter Sadie, Suki med sin dotter Lily, Yuki med Taro, Susan med Marleta, Dorothee med Sofia och Elena, Irene med Oliver, Kate med Olivia och nagra hade med sig sina man. Julie och jag bestamde oss for ett par dagar sedan att gora kottbullar och brunsas, sa vi stod helt arligt 3 timmar i koket och gjorde VARLDENS batch med kottfarsrora. vi lagade halften, resten fros vi in och jag ska rulla dom imorgon och laga dom. Sasen vart valdigt god och allting var ruskigt populart pa partyt, alla ville ha receptet. sa det var kul!

Barnen lekte och hade jattekul och vi andra stod mest och pratade och hade det trevlans. och at forstas.
Mot slutet av kvallen sa gav Yuki och Irene mig en jattefin ram med oss alla i playdategruppen som vi tog igar. Irene hade framkallat bilden och satt den i en ram och klistrat pa sma parlor med alla barnens namn pa.
Kolla!:



Jag fick ett kort ocksa. Ett kort pa Snobben. Pa framsidan star det:

"Good Bye! I wish you luck! I wish you happiness! I wish you fun! I wish you... weren't going!"
Sott kort! och sa hade nagra av de skrivit en liten halsning. det var verkligen sa gulliga halsningar ocksa!

" Elin, It was a pleasure meeting and hanging out with you. Wish you all the best in life. Love Jennifer and Sadie"
" Elin, Is was great to get to know and hang out with you. Wish you'd stay for another year! Dorothee, Sofia and Elena."
" See you in Sweden! Love Yuki and Taro"
" Nice to hang out with you. It was fun and hope to see you again. Love Oliver and Irene"
"Dear Elin, It was a privelege to meet you, you are such a natural with kids! Best of luck in life's adventures! Love Suki and Lily"



Alla sa att de kommer sakna mig och Julie stod och berattade hur panikslagen hon var att den nya au pairen inte kommer vara nagot bra och jag sag hur hon fick tarar i ogonen, vilket fick mig att fa tarar i ogonen och jag insag verkligen hur sjukt javla bittersott det har ar. Jag ser jattemycket fram emot att komma hem - det gor jag verkligen, men nu har jag insett hur mycket jag kommer sakna alla har! Colin och Nathan saklart, men ocksa Yuki och Jen och Irene, Suki, Dorothee och allra allra mest kommer jag sakna Julie. Kommer sakna henne nagot otroligt. Hon har blivit mer som en tjejkompis till mig och jag hoppas verkligen att vi haller kontakten nar jag val har akt. Och jag hoppas de kan komma och halsa pa mig i Sverige, likt som jag hoppas att jag kommer tillbaka till californien och halsar pa alla igen.
Jag kommer sakna Yuki! Hon ar varldens mysigaste kvinna!

gah, jag VISSTE att det skulle bli sahar. Att jag skulle borja kanna under de sista veckorna att jag trivs. jag visste det. det ar alltid sa. Alltid!

fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback