HIYA

colin och nathan ar i koket och sager "haaaaaajääää". eller sager o sager, de skriker det snarare. Jag tror de forsoker fa fram "hiya". later lite coolare.

vi akte till Fountaingroves pool imorse och det var skont. Soligt  men inte for mycket. Passade bra for mig. Men jisses vad trott man blir av att hanga ute i solen och i vattnet. nar killarna gick o la sig for en nap sa funderade jag pa att ta mig en liten sovstund sjalv. Fast jag hade saklart annat att gora. Tvatt och sant you know. Men jag fick typ en timma over for mig sjalv sa jag hangde har i min sang och skrev lite till Phia pa facebook. Jag saknar henne sa! Saknar alla sa mycket och jag hoppas jag kan gladja er med att informera om att jag har fatt mitt exakta hemgangsdatum nu!

Jag kommer hem Fredagen den 29e augusti klockan 12 pa formiddagen!
Phia raknadde ut att det ar exakt 36 dagar kvar. det ar helt stort. Jag kommer ihag nar Hannah hade 39 dagar kvar tills hon skulle aka hem och jag raknade ut att jag hade exakt dubbelt sa lang tid kvar,, 78 dagar. och det var alltsa 32 dagar sedan. Att tiden gar sa jakla fort, det ar ju sjukt. Sa nu vet ni det, vaga inte ha nagra planer den helgen!




Jag och Nathan. Tycker den bilden ar ratt sot.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Wow nu är det ju verkligen inte långt kvar.Har du möjlighet att skypa ikväll? Dvs lördag vid 21.

mams

2008-07-26 @ 12:22:06
Postat av: elin

absolut, jag loggar in pa Skype vid 12tiden har (21 tiden hos er)

2008-07-26 @ 19:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback