dobiedo

jag börjar få slut på idéer till rubriken till mina blogginlägg. det känns som om semesterdag #1, #2, #3 och #4 börjar bli lite tråkiga. men skitsamma. idag har väl varit som vilken annan dag som helst. Förutom att jag vaknade tidigare än jag brukar. gjorde iordning lite frukost bestående av gröt och jordgubbar. bytte om till bikini och låg ute i solen ett par timmar. Nu har jag städat mitt rum i en timme ungefär och ska byta om och röra mig mot Julie och Garretts rum för att springa en timme. Sen märkte jag att de har vikter också i rummet så jag kan ju köra det en liten stund också.

usch.. bara det att jag verkligen inte har någon lust alls att träna. blä. kan jag inte bara bli smal av att sluta äta eller nåt?
jag skulle iofs inte kunna sluta äta. jag skulle bli hungrig på en minut av bara tanken av att inte få äta..

och vad ska man göra till middag ikväll då? åh.

nä nu byter jag om och går o tränar innan jag hinner ändra mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis...vi såg vikterna första dagen! avocadosallad med grillad kyckling till middag o melon till dessert skulle väl sitta fint?!?

mams med 2 mån. längtan kvar.

2008-07-03 @ 11:27:42
Postat av: elin

haha jaa, den middagen har jag ätit 5 dagar i rad nu :) Börjar bli dags för lite variation ;)

jaa snart ses vi! Jag längtar också! :)

Nu ska jag gå o lägga mig men vi hörs på skype imorgon bitti!

2008-07-03 @ 11:32:00
Postat av: Anonym

haha jaa, den middagen har jag ätit 5 dagar i rad nu :) Börjar bli dags för lite variation ;)

jaa snart ses vi! Jag längtar också! :)

Nu ska jag gå o lägga mig men vi hörs på skype imorgon bitti!

2008-07-03 @ 11:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback