can´t do it

jag tror jag skriver om mitt dagsschema här lite:

1. vakna tidigt
2. lägga mig ute i solen
3. åka till postkontoret
4. åka o träna.
5. åka o handla

ändring till:

1. jag vaknade för tjugo minuter sen (kl är 13.55)... mission not accomplished.
2. jag låg ute i solen i 2 minuter och fick andnöd.... mission not accomplished.
3. om ett par timmar.. mission might be accomplished.
3. not a fat chance in heaven.
5. måste, annars svälter jag... mission will most likely be accomplished.

jag har alldeles för mycket träningsvärk för att pina mig själv på gymet idag, det går helt enkelt bara inte. det känns som att mina vader kommer sprängas vilken sekund som helst. istället ska jag ta ett varmt bad och pampra mig själv. men jag ska ta o försöka att åka till postkontoret,och definitivt handla. Om jag vill ha middag ikväll och resten av veckan så är det det enda logiska.
Just nu ska jag gå tillbaka till min säng och ligga där någon timme innan jag lägger mig i badet. tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback