yoplait

har precis ätit en lättyoghurt och försöker för fullt att inte gå o titta på tårtan tre meter bort. Jag sitter i köket och väntar på att Colin eller Nathan ska vakna. Jag lyckades matcha deras sovstunder helt perfekt idag. Än så länge sover de båda. Nathan är enkel o lägga, Colin är lite av en struggle. Han släpar benen efter sig, han sölar, han säger att han är turstig och hungrig. han är helt enkelt bara rätt jobbig. Fast när jag väl hade fått honom att gå på toa och satt på honom blöjan (är det normalt att 4åringar sover med blöja?) så läste vi två böcker och jag sjöng Blinka Lilla Stjärna för honom på svenska.
fast jag kom inte ihåg hela så jag hittade på lite as I went along. haha typ:
"Blinka Lilla stjärna där. hur jag undrar vart du är. Högt i blåa himlen fin. Blinka liten stjärna söt."
Vad spelar det för roll lixom? Han fattar ju ändå ingenting så.
Sen har han swimclass. Fast vid den tiden är Julie hemma så jag slipper kämpa själv :)
Jag trivs ändå jättebra här. Nathan är min lille gullegris. Han är så mysig. Och jag älskar Julie. Garrett är rätt tyst men snäll. Colin är härlig men han kan vara lite svår. mest såhär i början tror jag. Han försöker testa mig, och det gället bara att jag håller min auktoritet inför honom (inne i min själ vill jag bara skrika o gråta för att han är så irriterande ibland:P)

idag är det den 15e! Fredrika har haft sin födelsedag! 20 år! Grattis!
På torsdag är det min favorits födelsedag. Gammal kärring blir hon med :) Och det är nästan exakt 3 månader kvar tills hon kommer hiit! Jag längtar så mycket så jag spricker!

screw tårtan, jag ska gå o äta en till lättyoghurt.

Kommentarer
Postat av: beafis

hahaha så jävla mysklockren din blinka lilla stjärna sång elin!:´D

2008-01-25 @ 16:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback