my dreams

jag har börjat drömma rätt konstigt på sistone. För några veckor sen drömde jag att jag sov i ett glasrum i en park. Den hade praktiskt taget en stor säng bara, där jag sov och det var glasdörrar omkring. Men en natt glömde jag att låsa dörren, och en man kom in med en pistol och skjöt mig. Jag vaknade alldeles kallsvettig och hade panik. Det var en sån fruktansvärd känsla att veta att någon stod med en pistol riktad mot sitt huvud och tänka: "thats it. nu slutar mitt liv." usch.

inatt drömde jag en konstig blandning av många smådrömmar. jag drömde att vi åkte buss. i en evighet. och inte en sån där SL 617 buss typ, utan en riktigt stor hyrbuss. Och vi åkte till Sydney. Och det blåste och regnade något fruktansvärt. Sen gick jag och någon annan i drömmen tillbaka till vårat hus och vi hade fyra (inte en som en normal person har) dörrar. för säkerhetsskäl. På något sätt lyckades någon ändå ta sig in i huset och råna oss. fast han frågade bara om 4 dollar. haha. cp. sen jagade han oss. det var också obehagligt. undrar varför jag drömmer så konstigt? Det är lite väl våldsamma drömmar kan jag tycka.

för att uppdatera er lite om familjen så ville Julie komma och hämta mig idag helst, men jag tror inte det blir av. vad jag har förstått så har colby rätten att hålla mig kvar i två veckor efter exitmötet. Så på fredag har jag varit här i två veckor sen exitmötet. Så Julie ska komma och hämta mig på lördagförmiddagen. Vilket betyder att jag måste packa på typ torsdag. Hoppas att allt får plats i mina väskor bara. haha jag tvekar på den. men jag ser jättemycket fram emot att flytta till Santa Rosa och den nya familjen! wiie.
nu tänker jag nog lägga mig o sova lite mer. Klockan är nio och jag var tvungen att gå upp tidigt imorse för att flytta bilen (streetcleaning).

(hatar steetcleaning)


Kommentarer
Postat av: Papi

Kul, gumman! Grattis och hoppas det funkar bra med flytt och sånt. Har googlat lite på Santa Rosa och det verkar vara ett skönt ställe! Puss & Kram från Fadern.

2008-01-07 @ 19:58:58
Postat av: Sophia

yo go, girl!

Haha, vad roligt att du skulle tänka just "that's it". Jag skulle nog tänkt "åh neej, Tear!" haha

2008-01-08 @ 11:03:59
Postat av: evev

JAG VET
¨hejja dig med elin vi kommer vra asheta i höst;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback