mgahwahg

nu är jag sådär kvällssugen igen. på godis eller glass. eller chokladtårtan som står o skriker på mig ute i köket... mgash. jag var SÅHÄR nära idag på o ta en bit. Den här familjen har lätt mer fördelar än nackdelar om man jämför med den förra familjen, men en nackdel är att de har såå mycket godsaker i huset. Hos Colby hade de i stort sett ingenting. och jag som var så duktig med träning och sånt. nu tjittlar det i min tjockis-gen. jag vill bara äta äta äta. och det tar typ seriöst 90% av min totala kroppsstyrka att hålla mig ifrån allt det där.

ÅH det bara skriker i min mage. jag är dödligt nära att bara gå ut och hämta hela jäkla tårtan och sen typ skylla på Colin när Julie frågar imorgon.
Fast nej det vore nog taskigt kanske?

Varje dag dricker Julie massa läsk. Hon visade mig deras läskförråd. Två meter från mitt rum! Är inte det världens bästa möjlighet för min tjockis-gen? Jag kan bara gå o ta en cola precis när jag vill!
Jag har inte druckit cola på snart fem månader! Vore det inte jäkligt typiskt att börja nu? Nej åh. Vid middagarna dricker Julie läsk och jag är (Än så länge!) duktigt och dricker vatten. Men God knows att det kommer förändras under tiden. Eller nej det ska det inte alls. Jag ska fortsätta dricka vatten, titta bort när tårtan stirrar på mig och springa upp för backen och ner igen varje dag efter jobbet (Se det här som en utmaning, Pelle! :P)

men jag är fortfarande hungrig.. frukt? Kan ju faktiskt gå o hämta en frukt. då är jag nyttig i duktig!

mmm med lite peanutbutteer! mumsifullibibibllana dkbljb NEEEEEJ! skärpning!

Kommentarer
Postat av: evev

tihi, evelina kanske hittat den rätta karl ialflall
och innan alla hjärtansdag och allt, im the MAN (med extra betoning på man, ala turk i scrubs stil)
jag vill inte säga något försnjagvet, det brukar ju vbara så att det går åt skogen när jag säger saker, men jag kansäga att han är 24, är nästan 2 meter långt och är supergo. jag uppdaterar om dte där snart i min bklogg, jag lovar! ska träffa honom idag efter ett efterö'ngtat gynbesök!
hoppas allt är bra fr dig darl.
puss

Postat av: Pelle

Haha Elin, jag utsätts inte för samma prövningar som du, men jag har ännu inte pallrat mig i väg och tränat denna vecka, och för att uppnå mina 3 gånger i veckan får jag ligga resten av veckan.
Jag får skylla på att jag jobbat med kroppen och haft lite ont i den!
Jobbigt med en familj som dricker läsk varje dag, det låter sjukt onyttigt! Fortsätt stå imot :)

2008-01-15 @ 17:31:58
URL: http://lasdudas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback