menååh

vad irriterande att min dator har bestämt sig för att börja fucka up! mitt användarkonto på datorn är lösenordsskyddat . av nån anledning så funkar inte mitt lösenord (som jag har haft sen jag skaffade datorn) så jag kan inte komma in. Och där har jag allt. mina bilder, mitt iTunes, skype - allt. och jag skulle verkligen  behöva komma åt mina bilder eftersom jag skulle vilja framkalla fler till Markus´s fotoalbum som de ska få när jag åker. känns ju lite töntigt o ge dem ett halvt fotoalbum. typ: varsegod. sätt in fler foton med eran nya au pair sen!". nä.


HAHAHA vad jag är rolig. jag kom just på att jag har ett annat lösenord! HAHAHA KLANTELIN!
gud vad kul att jag har suttit och irriterat mig i flera dagar nu, plus att jag har mailat pappa som har ringt min farbror och pappa har bett mig börja leta efter tillverkningsnummer på datorn så han kan åka till affären där han köpte min dator och fråga dem!
hahahaha förlåt papi! jag vet, jag är jätteklantig. men alla vet väl att jag har en bakgrund med dåligt minne? :P haha jag har för mycket olika lösenord till allting. nä det här håller inte. aja, nu ska jag publicera det här, gå upp o hämta frukost, logga in på mitt användarkonto :P och logga in på skype och berätta för pappsen :) heheh lite kul var det iallafall att jag blev så irriterad. superklantigamej. aja

hejdaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback