LOST!

image67



ååh. ikväll gick repris på de två sista avsnitten av förra säsongens Lost. Och imorgon är det TWO HOUR PREMIERE! tror ni jag kommer sitta bänkad då eller?! så jävla spännande.
åh jag älskar lost. Jag älskar Jack. Och Sayid. Och Charlie. Och Hurley! Och jag måste hålla med åzna om att den där sawyer är ju inte lite att bita i. mums.

AAAAAH :D det går inte att beskriva hur taggad jag ääär! jag vill bara att det ska börja NUNUNU!
gash och vad jag grät nu när jag såg det sista avsnittet igen. Jag vet - jag har sett det förut och jag är en tönt som gråter, men ni som har sett Lost och är lika galna fan som jag är - Ni måste ju också ha gråtit när Charlie dör!
Alltså - GIANT TEAR! så sorgligt! han som var så kär i Claire. Och hon som var så kär i honom! Och så var han så söööt. näe usch, jag tycker nån tråkig kunde ha dött. Typ Bernard.

underbara fantastiska exceptionellt braiga LOST! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får INTE berätta vad som händer för att nästa vecka vecka drar det igång även här hemma med lite tillbaka blickar först. Och nästan ännu bättre, nääeej, Anna Piiihl kommer snart oxå.
puss mams

2008-01-31 @ 18:11:02
Postat av: elin

nejdå, jag ska inte berätta nåt :)
hahahah anna pihl.

2008-01-31 @ 18:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback