jävla idioter

fan vad trött jag blir på de idioterna som jobbar med matchning på cultural care. jag har sagt flera gånger att jag helst vill stanna i San Francisco, men går inte det så vill jag iallafall stanna i Kalifornien. Igår ringde en tjej och sa att jag blivit matchad med någon i Kentucky. Idag har hon redan hunnit ringa två gånger (klockan är 10.00) för att säga att jag har blivit matchad med någon i New Jersey och Connecticut! Sen frågar hon: Är det okej om jag lägger in familjen från Connecticut på din hemsida så du iallafall kan titta på deras ansökan? Och jag svarar:
"Medan de är på min sida, kan ni fortfarande leta efter andra familjer eller är min ansökan då blockerad?" och hon svarar att medan en familj och jag blivit matchade och vi ser varandras ansökningar så är jag blockerad för att få nya familjer. Så vad det isåfall gör är att slösa min tid! De slösar min jävla tid! FAN VAD TRÖTT JAG BLIR! GÖR ERT JÄVLA JOBB SÅ JAG KAN STANNA FÖR FAN! åh jag är så sjukt irriterad.
det känns som om de gör precis allt för att vi ska först komma hit, men sen blir man inte omhändertagen. Som nu lixom, hur jävla bra har de skött det här?!
Jag hatar att säga nej till familjer för att de inte bor på "rätt" ställe. Jag vet att det inte är schysst. Men jag vill verkligen inte åka till östkusten. Jag vill inte åka dit där det är svinkallt och jag måste köpa en helt ny garderob. Jag vet är det är arrogant, men det är sanningen. Och det är jag som ska bo där, det är jag som kommer sakna mina vänner här i San Francisco, det är jag som inte kommer trivas i Connecticut.. Inte de jävla matcharna på cultural care. Så om de bara kan sluta matcha mig med familjer i Kentucky och göra som jag bett dem och hitta en jäkla familj här i Kalifornien så vore det riktigt uppskattat.
idioter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback