i love Urban

nu har julie hjälp mig att beställa mina saker från Urban Outfitters! om 5-7 arbetsdagar är de här, vilket betyder att de kommer senast på onsdagen den 6e februari! wohoo

detta beställde jag:

   
  



väskan och plånboken ser jag mest fram emot, fast de kommer tydligen inte skeppas förrän nånstans i februari... Plånboken den 4e tror jag, och väskan den 22a ... tear.

idag ska jag jobba några timmar. Julie ska till massören och Garrett bestämde sig tydligen för att åka in till kontoret idag. så elin får jobba.
fast det är ju rätt lugnt egentligen. Hade inte så himlans mycket planerat.

Kommentarer
Postat av: Anonym

cool t-shirt
mams

2008-01-26 @ 23:20:35
Postat av: ev

SNYGG VÄSKAAA vad kostade den
jag vill ha

2008-01-27 @ 16:51:39
Postat av: elin

vem vill ha?

2008-01-27 @ 20:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback