yesyesyesyesyesyes vs nonononononoonono

nu är det officiellt: jag äger.
det blev en timme på löpbandet idag igen! kändes obeskrivligt skönt. Intressant ändå att jag är helt slut efter 15 minuter, men på nått sätt lyckas jag ändå hålla ut i 45 minuter till. Men det är så skönt efter. Att ha den där känslan när man är helt färdig och bara känna: YES fan vad jag är bra. Jag blir så taggad på mig själv. att hålla mig nyttig.

.... men så kommer jag hem och ser den där stora lådan med choklad som Julie gav mig idag på Alla hjärtans dag.

JÄVLA SKIT DAG! AVSKAFFA DEN! OCH AVSKAFFA ALL CHOKLAD!

Kommentarer
Postat av: Anonym

....eller spara chokladen tills vi kommer:). vi hjälper dig gärna:))
puss
mams o frida (ovetandes)

2008-02-15 @ 13:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback