snor och spya

jaa det sammanfattar väl min dag hittills rätt bra. Nathan har varit snorig hela dagen, och idag åkte Julie och Garrett till Lake Tahoe - för typ 30 minuter sen.  sjukt bra timing. "Han är aldrig sjuk" har Julie sagt, och så går han o blir sjuk idag den lilla rackaren!
Jag får ändå salutera honom för timingen. världsklass.

På fredageftermiddag kommer de dem. Så jag har hela kvällen idag, hela dagen imorgon, och nästan hela fredagen. Sen tänker jag SOVA hela helgen.
Alltså, om jag skulle spela in ljudet som Nathan gör ifrån sig när han andas med näsan så svär jag på att ni skulle tro att han var en katt som spann. Det är exakt så han låter.

vid halv tre satt Nathan i mitt knä och vi kollade på Noggin - en kanal som visar barnprogram 24/7. Och han började bli gnällig, så Julie sa att vi kunde prova o lägga honom för en nap. Så hon värmde hans mjölk och jag bar upp honom. När jag precis kommit upp för trappan sätter han snor i halsen eller nåt, och spyr. Och det var inte en liten spya heller. Det var över hela mig. Över hela min tröja, min kofta, mina byxor. Jag tror tillochmed att jag fick lite i håret. ick. så nu tror jag att jag har gått igenom allt.
Jag är officiellt helt förberedd för hur det kommer bli när jag får egna barn.

Kommentarer
Postat av: Anonym

bläää! Hoppas du inte blir smittad! Ett tips; höj upp N säng med ett par böcker under benen vid huvudändan så får han lättare att andas när han sover.Är man snorig och dricker mjölk så blir man lätt slemmig och spyr.
Har du sett recpten mm?
puss
mams

2008-02-07 @ 08:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback