hem

jag har så mycket hemlängtan just nu. jag känner seriöst att jag är nära på o säga upp mig o bara åka hem. jag orkar inte mera. jävla tabbe o åka till usa för o jobba med BARN. det är verkligen inte kul. egentligen.
jag tror iofs att mina känslor nu är för att jag är så idiotiskt jävla trött. jag somnade klockan 9 igårkväll och vaknade vid 7 imorse. Jag har jätteont i huvet, och magen - iofs kan det vara för att jag inte åt middag igår eller inte ätit frukost. jag vet att det är dumt, men lixom - jag har bannemig inte hunnit!
och att Garrett satte upp sin treadmill så jag kunde springa medans killarna sover -  vilket SKÄMT! när killarna gått o lagt sig så är det enda jag orkar göra att gå in till mitt rum och lägga mig i min säng.

jag klarar inte av mer barngråt! JAG KLARAR INTE AV MER! nathan är så jävla gnällig och jag pallar seriöst inte mer. Jag vill bara gå in i mitt rum, låsa in mig, skita totalt i honom och skrika in i en kudde.

och nu måste jag hinna städa ur bilen också på något vänster. Hur jag ska klara det med två småbarn vetefaan. Colin älskar tydligen att vara på carwash, så vi ska dit o tvätta bilen idag. Men innan måste jag städa ur all skit som finns i bilen. Vad ska jag göra av killarna? Jag kan ju inte gärna ta med dom ut, då får jag ju inget gjort. Tror jag ska försöka lägga Nathan, så får väl Colin kolla på TV medans jag städar. får göra det fort.

Igår när båda killarna hade gått o lagt sig så gick jag ner och la mig i soffan för o se på Lost, och Nathan började gråta i babymonitorn. Jag satt verkligen på helspänn för att han skulle vara tyst och somna. Jag var livrädd för att han skulle vakna. Varenda gång jag hörde ett litet mummel så spände jag varenda muskel i hela kroppen och bad tyst för mig själv "please god just go to sleep, please god just go to sleep". Hur faan klarar man av o vara mamma på heltid? Jag kommer bli flintskallig när jag får barn isåfall. Riva av mig allt hår i ren frustration och utmatthet.
Jag säger det här helt ärligt: Jag vet fan inte om jag ens vill ha barn nu alltså. Och jag som alltid velat ha barn. Är inte så jäkla säker på det nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får väl skaffa dig en karl som städar bilen, en städerska, en au pair och en kock så ska du se att det går bra!
mamsen

2008-02-09 @ 00:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback