gym vs sova? gym vs sova?

ååååååååååhnäääääääääääääee jag orkar inte. jag är verkligen läskigt nära på o gå o lägga mig i min säng och ta en tupplur innan träningen. Saken är den: tar jag en  tupplur i en halvtimme så finns det inte en chans i helvetet att jag kommer resa mig upp för att gymma. jag kommer inte bli piggare än såhär. Jag kommer inte bli piggare av att vänta i en halvtimme o kolla på Scrubs och chilla en liten stund. 
Det har varit hektiskt idag så jag vill verkligen varva ner.

okej... jag SKA åka till gymmet. Jag var inte där igår, jag får fanimej inte banga idag. Skärpning nu.
Men jag sitta här i fotöljen och varva ner till Scrubs sen ska jag TAMEJFAN PALLRA MIG TILL GYMMET!
ÖNSKA MIG LYCKA TILL! JAG UPPDATERAR SENARE HUR DET GICK!

Kommentarer
Postat av: ann

Lycka Till! Hoppas att du kom i väg till gymet.
Puss i efterskott på alla hjärtans. Somnade igår i soffan så det blev inte av att skicka som igår. Bättre sent än aldrig...?!

2008-02-15 @ 07:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback