drömlogik?

jag drömde seriöst världens mest störda ologiska dröm någonsin. jag drömde att jag fick ett brev hit till huset i Santa Rosa. Det var från mamma i Sverige. Jag öppnade det och läste det. Det var en 20årspresent. Vet ni vad det var för 20 årspresent?
en bil!
men vänta lite - inte vilken bil som helst, nejnej - en RACERBIL!
och så stod det:

"Vi läste att det finns massa militärbaser i Santa Rosa, så vad passar väl bättre än en racerbil?! Grattis!"

.... okej för det gjorde ju saken mer logisk...?


men sakta i backarna, än har inte min ologiska dröm tagit slut. Det fanns ett VHS band också. Så jag tog ut det och stoppade in det i TVn.
På teven ser jag:

Dr Phil! I en mördblå turtleneck (obs! Inte en kostym som han alltid har - en polotröja!). Och det var ett klipp från hans show när han svär åt en gäst. Han sa något i stil med: Du är ju dum i huvet din jävla idiot.
(jag har alltså inte sett det här klippet o verkligheten och nu letar den sig tillbaka i min dröm, utan det är min alldeles magnificenta hjärna som hittat på allting).


       
tack mamma. precis vad jag önskade mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahha så himla kul, älskar när man garvar högt för sig själv på jobbet

2008-02-12 @ 11:33:15
Postat av: elin

whooo?

2008-02-12 @ 18:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback