Björn Gustavsson

hallå, nu kännr jag mig sådär gammal och "ur trend" igen. får väl acceptera det helt enkelt - sånt som händer när man flyttar till US fucking jävla A.
Men vem är den här Björn Gustavsson egentligen? Var kom han ifrån? När kom han?  Han är ju asrolig! Och så jävla ung!
Jag surfade in på youtube i hopp om att hitta Carolas melodifestivalframträdande (inte för att jag tycker hon är särskilt bra utan för att... ja hon är ju Carola, nåt knäppt gör hon ju alltid) men så hittar jag den här killen som mimar till what is love och läser en dikt. ha ha. jag skrattar högt för mig själv. Ser klipp från Parlamentet (här börjar jag inse att "fan, han måste ju vara riktigt duktig ju om han är med i Parlamentet") och ser att alla storkomiker asgarvar åt den här killen. Johan Glans (som jag förövrigt avgudar), Henrik Hjelt, Johan Ulvesson - listan är lång.

hursomhelst, jag fastnade på youtube iallafall och kollade massa klipp och har skrattat högt för mig själv i säkert en timme. han är ju hysteriskt kul!  ha ha
nån som vet om han har flickvän eller?

Kommentarer
Postat av: frida

va klockrent, jag gjorde precis samma sak igar!
sokte pa Carola och hittade Bjorn , haha :)
o sen nar Luuk kommer in o han kor den roliga dikten,
" min pappa e rik, vill du hangla?"
:D

2008-02-18 @ 14:55:43
Postat av: rv

HAHAHAHA jag älskar honom! han är ås kul, jag har ockås funderat på om hanhar tjej? vågar man vara hans tjej? haha
han gjorde väl entre i parlamentet om jag inte minns fel, huxflux satt han där i röda laget och sa roliga skätmoch nu är han hela sveirges mysemys
så typ det rä väl historien;)

pusspuss

2008-02-18 @ 20:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback