åh... hej smärta

mina vader. mina stackars stackars vader.
i 60 minuter fick de kämpa och kämpa och kämpa på löpbandet idag - och nu är de döda.
färdiga.
kaputt.

annars känner jag mig nöjd med dagens träning. En timme på löpbandet (fick offra ett par vader... och en lunga)
och 45 minuter styrka. Det här är en bra början på mina 10 weeks of intense workout. Nu jävlar ska vi gå ner i vikt! jajamän!

de har precis börjat en andra säsong av Paradise Hotel. första säsongen var klockren. Loved it! mahah
... fast egentligen var den ju faktiskt skitdålig. Bara kul o titta på.
zappar mellan den här skiten och Deal or No Deal. Howie Mandel är snygg. hehe
Han är förresten på million dollar mission där han för varje gång någon inte vinner en miljon, slänger han in en extra miljon för nästa tävlande. Becky som tävlar nu har 10 million dollar cases. och på två rundor har hon redan plockat 6 av dom. hahahah snacka om jobbigt läge..

mina vader gör ont.
9.50


10.00
Nu har hon ett erbjudande på 266.000 dollar. och hon har 4 million dollar cases kvar. deal or no deal?

No deeal blev det. fatta o säga nej till 266.000 dollar. då måste man ju ändå vara lite skruvad? Förstå vad girig man måste bli av att vara med i det här programmet ändå.
hahah men då är det iofs också jävligt kul när det går åt helvete för dom. En kille blev erbjuden över 400.000 dollar och tackade nej hela tiden. Det slutade med att han gick därifrån med 10 dollar. åh jag hade varit så bitter...

10.13
3 million dollar cases kvar. nu kommer hennes erbjudande:
293.000 dollar. whosh
deal or no deal? ooooh
......................
NO DEAL! herrejävlar

nu har hon öppnat en väska, har en kvar. 3 million dollar cases, 4 andra. snacka om stor chans o få en miljon. hejaheja alltså.
Nästa väska ääär....

åh, jävla NBC.. reklampaus
10.18


10.23
okej. väskan innehåller:
.........
.........
haha JAG blir nervös!
..........
1 PENNY! holy schmoly nu blire sprutt på bankgubben! Kling i kassan jomantackar!
Erbjudandet blev 333.000 och hon tackade nej.
jisses jag får betydligt högre hjärtrytm av det här. jag blir verkligen nervös. Lika nervös jag blir av att se American Gladiators krossa stackars idrottslärare till äppelmos.
nu är det reklampaus... igen... jävla USA.

nä nu pallar jag inte skriva mer vad som händer. jag sammanfattar när det är slut.
jag har verkligen ont överallt.


Deal or no Deal resultat: Hon gick tills hon hade 3 väskor kvar som innehöll antingen 1 miljon dollar, 400 dollar eller 1000 dollar. Hon tog erbjudandet: 297.000 dollar och hennes väska innehöll 1000. så, good deal.
nu ska jag sova och töja ut mina stackars muskler... aaaj

Kommentarer
Postat av: Anonym

läs din mejl imorgon så får du recept mm. kl är halv två, måste sova
puss
mamsen

2008-02-06 @ 01:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback