The Dead Girl

wow. hej moodswings.

julie, garrett o de fyra vannerna kom hem fran deras winery vid typ halv 6. da hade jag och Colin sett klart pa Cinderella och Nathan var vaken och vi lekte i vardagsrummet. Julie kom ner och var lite tipsy och alla rullade in one by one. garrett gick in pa kontoret och knappade forvanandsvis langsamt pa sin dator samtidigt som han sippade pa ett glas vin. det sag ratt kul ut. Fia kom och hamtade mig och vi akte ner till Plaza en stund o at middag. Vi funderade en stund pa att catha en film pa bio men det ar inga filmer ute som tilltalar direkt. sa vi akte till blockbuster och hyrde en film. The Dead Girl med Brittany Murphy. Toni Collette, Giovanni Ribisi m.fl. Bra film men absolut samst slut. det var verkligen
"VA? vafan.... VA?". Swing Vote som vi sag pa bio hade ocksa daligt slut. jag hatar daliga slut. det finns inget varre an filmer med daligt slut.

det var forresten jattekul nar vi kom hem, klockan var kanske 9 och Julie satt nere i vardagsrummet och kollade pa TV. Gup lag dackad i fotoljen bredvid med Nathans leksak "Baby Tad" i famnen. Nar vi kliver in genom dorren stirrar Julie pa mig med en mycket forvanad blick. Jag tittar tillbaka och tanker saga hej men blir sa forvanad av hennes blick att jag tappar bort mig helt och bara stirrar tillbaka. Tillslut klacker hon ur sig "..... Is it you?"
haha. haha stackarn sag typ i kors. For mycket vin och jattetrott.. det gick inte ihop helt dar.
Nu ska jag sova. imorgon ar det lordag och jag jobbar. sondag ocksa. Det ar sa sjukt typiskt, Fia ar helt ledig den har helgen (vilket typ aldrig hander) och jag brukar alltid vara ledig pahelger och just den har helgen sa jobbar jag hela helgen bara for det. gah!


Gup med lilla Baby Tad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback