masterpackerska!

hej allihopa! jag hade en superfantastisk helg i san francisco med tjejerna! vi cyklade runtomkring gg bridge och fishermans wharf o allt det dar. det var superknasigt vader dock sa inne i stan var det varmt men ute vid bron var det svinkallt o blasigt. orkar inte beratta hela vandan men vi cyklade omkring dar i en 3, 4 timmar eller nagot. sondagen spenderade vi i AT&T Park dar vi sag baseballmatchen mellan the San Francisco Giants och San Diego Padres. Det var den tredje matchen och giants vann alla matcher! det var verkligen superkul! Sjukt varmt dock men ibland kom det ett par skona brisar som var raatt nice. vi fick tillochmed se en homerun som inte ar sa himla vanligt. Det var en toppenhelg verkligen! Synd att Joey inte kunde hanga med... hon fick hanga med supertrakiga tyska Claudia i Sacramento istallet. stackars lilla flicka! :(

igar gick vi ut alla svenska tjejer for en sista sushi och bio. Vi at pa en underbar sushirestaurang bakom Santa Rosa Plaza pa 4th street - Sushi To Die For. SA GOTT! (fia at Teryaki chicken :P ha ha) sen sag vi filmen The House Bunny som var ratt kul. Lite smafjantig sadar men ratt underhallande.

Ikvall har Julie hjalpt mig att packa (tack och lov). Hon ar en Masterpackerska. jag har aldrig sett nagot liknande. Jag trodde verkligen att jag var kord nar jag sag alla mina vikta klader pa golvet och samtidigt tittade pa vaskan som allt skulle fa plats i. Jag tankte "Det finns inte en chans i helvetet att det dar nagonsin kommer att ga, jag ar sa screwed". Julie kom upp i rummet o typ "nejnej det ar inga problem det har!" och vips sa fixade hon det. Visst, det blir nog en viss overvikt men det ar skitsamma. hellre det an att betala 127 dollar for en tredje vaska lixom.
Sa imorgon ska jag upp vid 8, hjalpa till med Colin pa morgonen och sen skjutsa honom till skolan och sen aka hem till Fia for ett sista hejda innan min avresa. Det ar sa sorgligt. men det ar tur att hon bor i Sverige anda. Fia och Johanna ar mina tjejer. Vi ska hanga sen nar ni ar hemma brudar :) Sa kan Elin hoppa pa ocksa sen nar hon kommer hem om ett ar :P ha ha

Julie och jag aker ner till Palo Alto imorgon sa det blir till att saga farval till pojkarna innan de somnar imorgon. ah jag vill inte ens tanka pa hur sorgligt det har. Julie far alltid tarar i ogonen nar vi tar upp det. ouf.
nu ska jag tvatta av ansiktet och ga o lagga mig. en ny dag imorgon. den sista.

Kommentarer
Postat av: Anonym

välkommen hem!!

mams papi brollan lil-sis o lurventussarna

2008-08-27 @ 20:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback