humorsvang

wow. mitt humor gick verkligen rakt ner i diket. jag ar pa sjukt daligt humor. kanner mig arg, sur, besviken. men jag vet inte pa vad. kanske mig sjalv. nathan star o tittar pa mig. som om han tanker "vafan ar det med henne?".
jadu pysen. det undrar jag med. lingonvecka

hittade den har gamla godingen pa malins blogg som hon skrev for jag vet inte hur lange sen. det tanker jag underhalla mig med just nu.

10 favoriter:
Färg:
lila
Mat: nastan vad som helst, lagat av min pappa. arligt talat ater jag sniglar just nu bara for att vara i nagons sallskap
Musik: rock, pop, gamla godingar fran schlagersverige, 50.60.70 och 80tal.
Film: The Green Mile
Författare: Marian Keyes
Sport: att titta pa eller spela? Spela: Badminton, Titta pa: typ handboll.
Årstid: Sommar!
Veckodag: Fredag (forutom den har javla dagen)
Glassmak: jordgubb
Tid på dygnet: Kvall och natt

9 för tillfället:
Humör:
at helvete
Tankar: ta mig harifran.
Kläder: Mjukisbyxor och mjukisbyxor
Doft: det luktar tomatsas i koket. om det nu ar den sorts doften du syftar pa
Nagellack: inget
Tid: 1.39 PM
Omgivning: kok. stokigt. barnen ater lunch. jag forbereder middag. for Julie och garretts gaster
Irritationsobjekt: allt.

8 första: (första alltså...inte nu)
Bästa vän: sanna pa Tulegatan
Smeknamn: jisses, ingen aning
Husdjur: kaninerna Grynet och Flingan
Piercing: Utover oronen, nasan.
Riktiga kärlek: en charmig liten pojke pa mitt dagis vid namn Leo
Musik: carola. minns fortfarande nar jag fick hennes skiva
Bil: haha juste vad hette vara bilar nar vi var sma? Skrutten och Parlan eller nagot?
Kyss: minns jag faktiskt, men tanker inte avsloja har.

7 senaste:
Cigarett
: never
Mat: skal med Kellogg's Strawberry flingor
Dryck: vatten
Förhållandet: ingen kommentar?
Kyss: ah gud sa hemskt. nyar
Spelad låt: I Kissed A Girl And I Liked It - Katy Perry. En av de fa latarna pa denna dator
TV-program: Will och Grace igarkvall

6 har du någonsin:

Dejtat någon av dina bästa vänner: nej
Brutit mot lagen: raknas snatteri? isafall, Ja
Blivit arresterad: Inte an
Badat naken: jada
Varit med på TV: Ordjakten. ha ha
Kysst någon du inte känner: alltfor manga ganger

5 nej tack:
Kläder: typ.. for korta byxor och trasiga trojor. sant fattar jag inte
Mat: ehm.. typ sniglar.
Musik: dansband, country och techno (DJ Tiesto.. urk)
Dryck: tequila ligger ju inte helt pa min sida
Personlighetsdrag: dryga otrevliga manniskor

4 saker:

Du gjorde igår kväll: poppade popcorn och kollade pa Dora The Explorer som ger mig huvudvark
Du kan höra just nu: Blue's Clues pa TVn
Du inte kan leva utan: musik, vanner och familj
Du gör när du har tråkigt: kollar pa TV eller ar inne pa datorn


3 personer:
Du kan berätta allt för: ingen. mig sjalv
Du tycker om: mina foraldrar
Du inte gillar: den dar Colby

2 val:
Vin eller öl: garna lite vitt vin. eller typ ett par flaskor
Pojkvän eller singel: garna ett forhallande, men vi vet ju hur bra jag ar pa sant.

1 önskan: Sverige. Ungefar nu, tack.

Kommentarer
Postat av: frida

smeknamn; Lelle maybe ?:)

2008-08-09 @ 15:18:11
Postat av: elin

hehe ja just det ja. hade jag glomt!

2008-08-09 @ 18:40:54
Postat av: mams

....eller grodan?

2008-08-14 @ 06:36:43
Postat av: elin

ursäkta? grodan??

2008-09-09 @ 01:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback