venice

orka att det blev två "annika piper" inlägg. men jag är för lat för att ens orka ta bort det ena. strunt sammaaaa

idag har vi varit på Venice Beach! det var BRA mycket najsigare väder idag än sist jag var där med familjen (haha frida). jag kan ju säga såhär: vi har bränt oss rätt rejält. malin ser ut som en kräfta i ansiktet, annika som en prickig korv på armarna och jag har skaffat mig en väldigt charmig wife-beaterbränna på ryggen. underbart.
bussen stannade på Santa Monica Beach så vi traskade bort till Venice där vi mötte Pär från häromkvällen. han låg med massa söta britter. vissa var förvånansvärt brunbrända faktiskt, annars tycker man ju att alla britter ska vara rödhåriga, småknubbiga, bleka o fräkniga. á la Wayne Rooney och Ron Weasley. iallafall. ena killen hade ingen hand. men han hade jättefina ögon. och en annan kille var blond och lät australiensisk, men det var han tygligen inte.

nu sitter vi här  i lägenheten och äter/gör middag (jag äter sushi och annika o malin lagar pasta). katja och carro ligger utslagna i sängen. undrar vad de gör om dagarna egentligen. de går i skolan typ 4 timmar per vecka och festar hela kvällarna, men de gör typ ingenting på dagarna. antingen sitter de vid datorn och lyssnar på skräpmusik eller så sover de.
igårnatt kom de hemsläpandes med 3 killar. klockan 3 på natten. när vi låg o sov. det var schysst. haha lixom, vartfan sov de? i deras lägenhet finns katjas och carros två små små sängar (inte i varsitt rum alltså, utan i samma sovalkov till vardagsrummet. som också är köket... och hallen... och badrummet. typ) jag har seriöst ingen aning vartfan de sov. 

nu ska vi kolla klart på Lars and the real girl. assöt film. fast jävligt konstig...

pusspusss

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Hej, gumman! Låter som ni har big good time i LA. Själv kom jag hem igår kväll efter en liten jobbresa till Hamburg. Vi hade skitkul.
Har lite dåligt samvete för att jag inte lagt upp bilderna från USA men tänker göra det ikväll. Sköt om dig och hälsa alla. Förresten kan du hälsa Malin att ¨hennes¨ Härliga Hund har kommit. Det blev bra.
Ciao å puss
Papi

2008-04-20 @ 11:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback