jag är kär



 


undra hur många gick på det där... trodde ni att ni skulle få höra nåt saftigt? ha ha nej. my life is boring and it´s gonna stay boring.
jag tänkte mest säga att jag har hittat (en ytterligare) lägenhet i Stockholm på hemnet.se och jag vill ha den nu nu nu. det är en hyresrätt, antagligen i andrahand. På Götgatan på Södermalm. Den är på 72 kvadrat och kostar bara 5100 i månaden (inkluderar bredband, TV typ allt).

ORKAAAA att jag inte är hemma och har fast jobb och massa massa pengar. jag skulle så lätt haffa den där lägenheten på en sekund! jävla FAAN.

http://hemnet.se/beskrivning/hemnet/18022

annars skulle min pappa kolla med sin kusin Jakob om en lägenhet hans mamma har i Stockholm. Själva bor de i Småland och lägenheten i Stockholm står tom... förhoppningsvis kan jag få den, men det är ju inte ens säkert om hyresvärden vill ha mig. men jag hoppas. vi får se :) Jag är het på gröten som pappa sa. ha ha jag kan inte hjälpa det. Det känns ju iallafall lite onödigt om Jakob o co ska hålla på o betala för den om ingen bor där. Jag menar, jag kan ju bo där och betala hyra. Å andra sidan sa pappa att de kanske vill behålla den och ha som övernattningslägenhet när det kommer till Stockholm. Det skulle funka för mig ändå. Om de kommer hit en vecka så kan jag bo hos mamma o pappa under den tiden. eller hänga hos malin (ha ha jag kommer utnyttja din lägenhet till det yttersta hjärtat - bara så att du är med på det ^^)

nu ligger båda killarna o sover. ingen är online på msn... jag har tråkigt. ska ta en banan o sätta mig framför TVn en liten stund. innan jag väcker killarna och vi åker o hämtar Julie.

Kommentarer
Postat av: malin

du är så välkommen så! bara du hjälper till å betala våra middagar :D fast iof lär det ju bli sallad med vin så det blir nog inte så dyrt.

och för att vara en tråkmåns så tror jag det är kört med den där lägenheten du länka till. om jag tror rätt så är det en hyresrätt de vill byta. de har antagligen 1a hand och vill ha ett villa/radhus längre ut så får dom deras lägenhet i stan. :p

kolla blocket.se istället!
puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback